دانلود کتاب ابله فیودور داستایوسکی جلد دوم PDF

50000تومان

پی دی اف ابله فیودور داستایوسکی جلد دوم ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب ابله فیودور داستایوسکی جلد دوم PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، رمان ابله (جلد دوم)  یکی از معروف‌ ترین رمان‌های فئودور داستایفسکی ، نویسنده شهیر روس است.

«رنس مویخکین» ، آخرین فرزند یک خاندان بزرگ ورشکسته ، پس از اقامتی طولانی در سوئیس برای معالجه بیماری ، به میهن خود باز می‌گردد.

بیماری او رسما افسردگی عصبی است ، ولی در واقع مویخکین دچار نوعی جنون شده‌است که نمودار آن بی‌ارادگی مطلق است. به علاوه ، بی‌تجربگی کامل او در زندگی ، اعتماد بی‌حدی نسبت به دیگران در وی پدید آورد.

مویخکین ، در پرتو وجود «راگوژین» ، همسفر خویش ، فرصت می‌یابد که نشان دهد برای مردمی واقعا نیک ، در تماس با واقعیت ، چه ممکن است پیش آید.

خواهران اپانتچین مشغول تهیه مقدمات سفر تابستان بودند که ناگهان حادثه ای روی داد و همه نقشه ها را برهم زد و مسافرت آنان را به تاخیر انداخت و ژنرال و همسرش را نیز باطناً خشنود ساخت.

این حادثه ورود یکی از اشراف معروف و بسیار محترم مسکو به نام شاهزاده سچ به سن پترزبورگ بود.  وی یکی از مردان پیروز ، فعال ، شرافتمند و متواضع به شمار می رفت که اخیراً انظار را به خود جلب کرده و اصولاً میل داشت برای جامعه مفید واقع شود و می توانست همواره برای استعدادهای خداداد و لیاقت فراوان خویش میدان های وسیعی بیابد.

شاهزاده با آنکه از فعالیت های پرجاروجنجال حزبی دور بود و به هیچ روی قصد نداشت در جامعه پیوسته نقش اول را بازی کند ، بااین همه به خوبی به معنی تغییرات زمان کنونی پی برده بود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب یادداشت‌های زیرزمینی فئودور داستایوسکی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

506 صفحه

اسم نویسنده

فیودور داستایوسکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب ابله فیودور داستایوسکی جلد دوم PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *