دانلود کتاب سیری در بزرگترین کتاب های جهان جلد چهارم حسن شهباز PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب سیری در بزرگترین کتاب های جهان جلد چهارم حسن شهباز ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب سیری در بزرگترین کتاب های جهان جلد چهارم حسن شهباز PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، کمتر کسی است که از خواندن یک اثر ادبی ، یعنی پدیده ذوق و ذهن بشر ، لذت نبرد .

عالم ادب نوابغی دارد که آثار ارزنده ای از آنان بر جای مانده است و هر کدام در جای خود شاهکاری است . نویسنده کتاب حاضر کوشیده است که این شاهکارهای ادبی را به شیفتگان و علاقمندان ادبیات معرفی کند و برای این منظور سال های عمر را صرف پژوهش و مطالعه در منابع و مآخذ گوناگون کرده است و اینک حاصل این تتبع را به نام سیری در بزرگترین کتاب های جهان تقدیم هم میهنان می کند .

این اثر در حقیقت دانشنامه ای است از ادب گیتی که در هر پژوهشنامه ، زندگی نویسنده ، مضمون و ارزش معنوی کتاب و نیز نظر منتقدان نامور در اطراف آن مورد بحث قرار گرفته است .
وقتی سخن از بزرگترین و برترین کتب جهان به میان می‌آید، باید به سراغ آثار مکتوبی رفت که متفکران عالم آنان را “شاهکار” شمرده‌اند. واژه‌ی “شاهکار” در جهان هنر و ادب ، به پدیده‌هایی اطلاق می‌شود بزرگ و نمایان و چشمگیر ، که در مقام مقایسه با همه‌ی معیارهای هنری و ادبی بتوان آن‌را “کم‌نظیر” یا “بی‌نظیر” خواند.

شاهکار برخلاف آنچه بعضی مترجمان در پشت جلد آثار ترجمه شده بکار می‌برند ، به مفهوم بهترین یا برگزیده‌ترین اثر نویسنده نیست و اگر ذکر واژه‌ی شاهکار در مواردی ضروری افتاد ، باید در نظر داشت که منظور یک اثر عالی و درخشان و بی‌مانند است نه بهترین اثر نویسنده ، زیرا چه بسا نویسنده آن چه نوشته همه در سطح عادیات و پائین تر از عادیات بوده و انتخاب هر یک از آثارش به منزله شاهکار و معرفی آن زیر عنوان شاهکار ، کاری است ناروا و دور از تدبیر و دانش و تمیز .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب در بند آبی چشمانت نزار قبانی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

620 صفحه

اسم نویسنده

حسن شهباز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سیری در بزرگترین کتاب های جهان جلد چهارم حسن شهباز PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *