دانلود کتاب تغییر با جادوی مؤثر بی خیالی سارا نایت سید حسام فروزان PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب تغییر با جادوی مؤثر بی خیالی سارا نایت سید حسام فروزان ، برای دانلود کلیک کلیک.

دسته:

توضیحات

کتاب تغییر با جادوی مؤثر بی خیالی سارا نایت سید حسام فروزان PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، آیا در زندگی هر روزه‌ی خود دچار استرس فراوان شده‌اید و مدام تحت تاثیر قضاوت‌ها و حرف‌های منفی دیگران هستید. آیا پیش از آنکه به خشنودی خودتان اهمیت بدهید. به رضایت اطرافیان‌تان بها می‌دهید. پس اگر در چنین شرایطی قرار گرفته‌اید.که خودتان را از شر تعهدات بی‌جا شرم و گناهان ناخواسته‌ای که مدام در ذهن‌تان مرور می‌شود.

” تغییر با جادوی موثر بی خیالی” یا “چگونه از وقت گذاشتن برای افرادی که دوست نداریم و انجام کار هایی که نمی خواهیم دست برداریم” اثری است از دسته ی کتاب های خودپروری به قلم شوخ و جالب توجه “سارا نایت” که در همین راستا مجموعه کتاب های خودپروری دیگری نیز با فضای طنز اما به شدت کاربردی تالیف نموده است.

کتاب ” تغییر با جادوی موثر بی خیالی” اثری است که پس از خواندن آن از شر اجبارهای ناخواسته ، شرم و عذاب وجدان خلاص می شوید و دیگر پشیزی هم برای کارها یا افرادی که به آن ها علاقه ندارید قائل نمی شوید. این کتاب با روش های کاربردی مختصر و مفیدش در باب بی نظمی های ذهنی ، سبب می شود تا قدرت ذهن خواننده بالاخره از شر قید و بندهای بی اهمیت رها شده و او دیگر به مسائلی همچون جنجال های بی سر و ته خانوادگی ، داشتن یک بدن متناسب و بی عیب و نقص ، عقاید مسخره ی همکاران ، وسواس در نگهداری حیوانات خانگی یا حتی مراقبت از فرزند اهمیتی نداده و ” تغییر با جادوی موثر بی خیالی” را تجربه کند.

فهرست مطالب دانلود کتاب جادوی مؤثر بی خیالی سارا نایت سید حسام فروزان :

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

230 صفحه

نویسنده

سارا نایت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب تغییر با جادوی مؤثر بی خیالی سارا نایت سید حسام فروزان PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *