دانلود کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود جولی اسمیت PDF

40000تومان

پی دی اف کتابچرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود جولی اسمیت ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود جولی اسمیت PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ،احتمالاً از خودتان بپرسید: «چرا یک کتاب خودسازی دیگر بخوانم؟» در پاسخ باید به شما بگوییم آنچه که کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ (Why Has Nobody Told Me This Before) از جولی اسمیت را از سایر آثار در این زمینه متمایز می‌سازد، نثر ساده و زبان شیوای آن است.chera-tabehal

بااین‌وجود، جولی اسمیت (Julie Smith) هیچ‌گاه ادعا نکرده که اثرش می‌تواند جایگزین روان‌درمانی شود. کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ به منزله‌ی جعبه‌ابزاری‌ست که هنگام مواجهه با موقعیت‌های دشوار زندگی می‌توانید از آن بهره ببرید.

کتاب حاضر را جولی اسمیت، نویسنده و درمان‌گر برجسته، در سال 2022 به رشته‌ی تحریر در آورده است. این اثر پس از انتشار با استقبال گسترده‌ای از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شده و همچنین در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی قرار گرفته است. نویسنده در کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها بتوانید تا حدودی عملکرد ذهن خود را بشناسید و به سلامت روان نزدیک‌تر شوید. کامیاب کسی‌ست که زندگی را بیش از زنده بودن بداند. اگر شما هم می‌خواهید انعطاف بیشتری در زندگی داشته باشید،‌ از افسردگی رها شوید، یک رابطه‌ی عاطفی مخرب را تمام کنید و یا اعتمادبه‌نفس بیشتری از خود نشان دهید،‌ کتاب حاضر از جولی اسمیت همه‌ی چیزی‌ست که به آن نیاز دارید. کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ تکنیک‌هایی آزموده‌شده و عملی را ارائه می‌دهد که برای اغلب افراد، قابل اجرا هستند.

به خاطر داشته باشید که سلامت روان، درست به اندازه‌ی سلامت جسم حیاتی‌ست. هر چقدر هم که زندگی در هر لحظه با بحران‌هایی تازه روبه‌رو شود، راهکارهایی وجود دارد که از طریق آن‌ها بتوان اضطراب کمتر و رشد بیشتری را تجربه کرد. اگر برای افزایش سلامت روان خود کاری نکنیم، روزبه‌روز خوشبختی‌مان در معرض خطرات بیشتری قرار می‌گیرد.

ما چاره‌ای نداریم جز اینکه از همه‌ی توش و توانمان برای زندگی بهتر استفاده کنیم و کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ از جولی اسمیت، در زمره‌ی آثاری قرار می‌گیرد که در این مسیر بسیار روشنگر و کمک‌کننده خواهند بود. گفتنی‌ست آرزو شنطیائی این کتاب را به فارسی برگردانده و نشر میلکان آن را منتشر کرده است.

چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ از هشت بخش تشکیل شده که در ادامه، عناوین آن را مطالعه می‌کنید: «مخمصه»، «انگیزه»، «درد احساسی»، «سوگ»، «تردید به خود»، «ترس»، «استرس» و «زندگی معنادار».

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب آن سوی مرگ جمال صادقی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

274 صفحه

نویسنده

جولی اسمیت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود جولی اسمیت PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *