دانلود کتاب کفچه ماهی گونتر گراس جلد اول PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب کفچه ماهی گونتر گراس جلد اول ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب کفچه ماهی گونتر گراس جلد اول PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، داستان مردی که در دوران قبل از تاریخ «کفچه ماهی» را صید کرده است، امروز در قرن بیستم برای زن آبستنش «ایلزه بیل» در مدت نه ماه داستان گذرانش را طی قرن ها حکایت می کند.

در این بین دادرسی علیه «کفچه ماهی» هم در جریان است. دادگاه نسوان متکی به مثال های نه زن آشپز سهم زنان را در تاریخ تغذیه انسان عنوان می کند و متکی به افسانه درباره ماهیگیر و زنش، ارتباط جنسیت ها را در دوران سلطه و حکمفرمایی مردان و به پیامد آن تاریخ نانوشته زنان را برمی رسد: و این دو نکته موضوع اصلی کتاب است.

گونتر ویلهلم گراس زاده 16 اکتبر1927 – درگذشته 13 آوریل 2015 نویسنده، مجسمه‌ساز و نقاش آلمانی بود. او عضو برجسته گروه 47 و از نویسندگان بزرگ و معروف آلمان بود.

گونتر گراس بازتاب صدای نسلی از آلمانها بود که در زمان سلطه نازیسم بزرگ شده بودند. او خود را روایتگر تاریخ از نگاه پایین‌دستی‌ها می‌دانست.

وی با رویکردی معترضانه و هشداردهنده همواره در تمام رویدادهای مهم سیاسی و ادبی آلمان حضور مؤثر داشت.

در سال 1999 گراس برنده جایزه نوبل ادبیات شد، فرهنگستان پادشاهی علوم سوئد هنگام اعلام نام او، داستان‌هایش را تصویرگر چهرهٔ فراموش شده تاریخ خواند

و سال 1947/ 1948 در دوسلدورف یک دوره کارآموزی را در کارگاه سنگ‌تراشی به پایان رساند و سپس در آکادمی هنر دوسلدورف تا پایان سال 1953 به تحصیل در رشته پیکرتراشی و قلم‌سیاه پرداخت.

سال‌های 1953 / 1956 در دانشکده هنرهای تجسمی در برلین ادامه تحصیل داد. پس از اتمام تحصیلات به پاریس رفت و تا سال 1959 در آن‌جا اقامت کرد.

سال1960 مجدداً به برلین بازگشت و تا سال 1972 آنجا سکونت کرد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دانشنامۀ عمومی 1 جهان گیاهان و جانوران محمود بهزاد PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

448 صفحه

نویسنده

گونتر گراس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کفچه ماهی گونتر گراس جلد اول PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *