دانلود کتاب قدرت شروع ناقص جیمز کلییر PDF

35000تومان

پی دی اف قدرت شروع ناقص جیمز کلییر ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب قدرت شروع ناقص جیمز کلییر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، شجاعت این را داشته باشید که یک ایده را در کمال نقص شروع کنید!

این مهم‌ترین پیام کتاب قدرت شروع ناقص (The Power of Imperfect Starts) به قلم جیمز کلیر (James Clear) است. این کتاب به شما نشان می‌دهد که صبر کردن برای یک شروع کامل ، خطای مهلکی است که ممکن است شما را به ورطه‌ی هیچ کاری نکردن بیندازد.

چه ایده‌های درخشانی که به همین دلیل در پستوی ذهن‌های خلاق باقی ماندند و هرگز حتی آزموده هم نشدند. جیمز کلیر نویسنده‌ی مشهور حوزه‌ی موفقیت ، در کتاب حاضر الگویی در اختیار شما می‌گذارد که از کمال‌گرایی‌های بیهوده رها شوید ، به جای جست‌‍وجوهای افراطی و وقت تلف کردن در هر دوره‌ی علمی که به دستتان می‌رسد ، لیست کارهای لازمتان را خلاصه کنید و قبل از اینکه تردیدها به شما هجوم بیاورند، قدم در مسیر بگذارید.

کتاب قدرت شروع ناقص توصیه‌های کاربردی و الگوهای رفتاری مفید را نیز جمع‌آوری کرده و به شما ارائه می‌دهد. برای مثال قانون بیست شکاف وارن بافت ، گام‌هایی برای داشتن ذهنی خلاق ، روش‌های ایجاد مجموعه‌ای از عادت‌های خوب ، راه‌های افزایش بهره‌وری و مدیریت زمان و مهارت «نه» گفتن در کتاب آمده است.

کتاب حاضر حتی نحوه‌ی عبور از شکست‌های احتمالی را نیز به شما آموزش می‌دهد. در کنار این‌ها ، توصیه‌هایی کوچک‌تر نیز در اختیارتان می‌گذارد که هر چند بی‌اهمیت به نظر می‌رسند ، اما می‌توانند تاثیرات مهمی داشته باشند.

برای مثال ، اگر سعی کنید تا ظهر به ایمیل‌هایتان سر نزنید ، روزتان را با کارهای ناتمام و فرعی کمتری آغاز می‌کنید و در نتیجه انرژی بیشتر و حافظه‌ی رهاتری برای رسیدن به برنامه‌های هدفمند و از پیش تعیین شده خواهید داشت.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب هرمان هسه گرترود PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

188 صفحه

اسم نویسنده

جیمز کلییر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب قدرت شروع ناقص جیمز کلییر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *