دانلود کتاب با اقیانوس یکی شدن آشو PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب با اقیانوس یکی شدن آشو ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب با اقیانوس یکی شدن آشو PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در این کتاب با اقیانوس یکی شدن از سخنرانی ها و گفته های اوشو عارف و فیلسوف بزرگ هندی است.

در طبیعت فقط فرمانروا خلق سرور تنها معیاری که نشان می دهد. سایت پی دی اف باما شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

برشی از کتاب با اقیانوس یکی شدن آشو

وقتی کسی با حقیقت یکی میشود سرور غایی حضور خواهد داشت: سروری که از دست رفتنی نیست زیرا همه فاصله ها ناپدید میشود. تمام فضای میان شما و حقیقت از میان می رود.

حقیقت در هسته مرکزی وجود ما نهفته است ولی ما در محیط وجودمان زندگی می کنیم. مثل آن است که در ایوان قصری باشیم و خود قصر را فراموش کنیم آن ایوان کوچک را تزیین کرده ایم و تصور میکنیم همه چیز فقط همانجاست ما گدایانی هستیم که خود را محکوم و سرزنش کرده ایم طبیعت میخواهد هر کس یک فرمانروا باشد. طبیعت فقط فرمانروا خلق می کند.

اما ما هرگز این خواست طبیعت را نمی پذیریم ما در فلاکت خود شادیم فلاکت چیزی به ما می دهد و آن نفس است. فلاکت نفس را ایجاد و سرور آن را دور میکند. دوست داریم وجود داشته باشیم. حتی به قیمت فلاکت زدگی نمی خواهیم ناپدید شویم و این قمار است باید ناپدید شد.

فقط آن زمان حقیقت و سرور امکانپذیر می شوند. نبودن یگانه راه واقعی بودن است. بنابراین من نمی توانم با این گفته شکسپیر بودن یا نبودن و….

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب جاده ابریشم ژان پیر درژ امیل م بوهرر PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

81 صفحه

نویسنده

آشو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب با اقیانوس یکی شدن آشو PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *