دانلود کتاب Microbial Toxins PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب Microbial Toxins ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب Microbial Toxins PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب Microbial Toxins نوشته Gabriella Pocsfalvi و Gitta Schlosser (auth.) و Otto Holst (eds.) می باشد.

برشی از مقدمه کتاب Microbial Toxins

بیماری های منتقله از طریق مواد غذایی، از جمله آنهایی که از طریق محصولات لبنی به وجود می آیند، به عنوان تهدیدهای اصلی برای سلامت انسان شناخته شده اند.

علل مرتبط با بیماری های ناشی از مواد غذایی لبنی عبارتند از استفاده از شیر خام در تولید محصولات لبنی، شرایط فرآوری معیوب در طول عملیات حرارتی شیر، آلودگی پس از فرآوری، شکست در بررسی دقیق و تامین آب غیربهداشتی.

بیماری های ناشی از مواد غذایی لبنی که سلامت انسان را تحت تاثیر قرار می دهند با سویه های خاصی از باکتری های متعلق به جنس های کلستریدیوم، باسیلوس، اشریشیا، استافیلوکوکوس و لیستریا مرتبط است.

این باکتری ها قادر به تولید سموم هستند، به علاوه کپک هایی که می توانند مایکوتوکسین هایی مانند آفلاتوکسین، استریگماتوسیتین و اکراتوکسین تولید کنند.

سموم میکروبی در محصولات لبنی آخرین دانش و پیشرفت های علمی برای شناسایی و مطالعه وجود این سموم در محصولات لبنی، به روز رسانی تکنیک های تحلیلی مورد نیاز برای بررسی سموم باکتریایی و کپک و پتانسیل آلودگی شیر هنگام عبور از زنجیره غذایی را مرور می کند.

یعنی از “مزرعه تا چنگال”. این مجموعه جامع و در دسترس از تکنیک‌ها به پردازنده‌های لبنیات، دانشمندان مواد غذایی، فن‌آوران، محققان و دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بروز بیماری‌های ناشی از مواد غذایی لبنی را در انسان به حداقل برسانند.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دانشگاه ایران باستان عصر اوستایی دوران ساسانی جلد پنجم هاشم رضی PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

204 صفحه

نویسنده

Gabriella Pocsfalvi و Gitta Schlosser (auth.) و Otto Holst (eds.)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب Microbial Toxins PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *