دانلود کتاب اختراع انزوا پل استر PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب اختراع انزوا پل استر ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب اختراع انزوا پل استر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، اختراع انزوا نام اولین کار پل استر،نویسنده آمریکایی، است که در سال 1982 منتشر شد.

کتاب به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:پرتره مرد نامرئی که بر روی مرگ ناگهانی پدر استر تمرکز دارد. کتاب خاطره که در آن استر به تشریح نظرات شخصی خود درباره برخی موضوعات مانند تصادف،سرنوشت و انزوا می‌پردازد که در آینده موضوع بسیاری از کتاب‌های او را نیز تشکیل داده است.

برشی از کتاب اختراع انزوا :

وقتی که رفتم، فهمیدم هیچ چیز آزاردهنده تر از اجبار روبه رو شدن با وسایل یک انسان مرده نیست. همه چیز راکد است: این وسایل تنها در خدمت آن حیاتی معنا دارند که از آن ها استفاده می کند.

وقتی آن حیات پایان یابد، چیزها تغییر می کنند، حتی اگر به همان شکل باقی مانده باشند حضور دارند و با این حال حاضر نیستند: ارواحی عینی، محکوم به بقا در جهانی که دیگر به آن تعلق ندارند.

چه فکری می شود کرد مثلا درباره ی کمد مملو از لباس هایی که در سکوت انتظار می کشند تا دوباره پوشیده شوند توسط مردی که برنخواهد گشت تا در کمد را باز کند؟

یا ریش تراش برقی که توی حمام گذاشته شده و هنوز پر از خرده های آخرین اصلاح است؟ یا یک دوجین تیوپ خالی رنگ مو که در یک چمدان سفری چرمی پنهان شده اند.

ناگهان آشکار شدن چیزهایی که آدم میلی به دیدن شان ندارد، میل به دانستن شان ندارد. غمناک است و در عین حال به نوعی ترسناک. چیزها به خودی خود معنایی ندارند، مثل ابزار پخت و پز تمدنی نابود شده.

با این وجود حرف هایی برای گفتن به ما دارند؛ حضورشان نه به صورت اشیا، بلکه به عنوان بقایای تفکر و خودآگاهی، و مظاهر انزوایی که انسانی به واسطه شان درباره ی خودش تصمیم می گیرد.

موهایش را رنگ کند، که این پیراهن را بپوشد یا آن یکی را، که زندگی کند، که بمیرد. و بیهودگی همه ی وقتی مرگ از راه می رسد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب خفته در باد جوی فیلدینگ PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

254 صفحه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اختراع انزوا پل استر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *