دانلود کتاب راز داوینچی دن براون PDF

50000تومان

پی دی اف راز داوینچی دن براون ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب راز داوینچی دن براون PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، رابرت لانگدون ، نمادشناسی دینی در هاروارد ، برای سخنرانی به پاریس آمده است.

لانگدون قرار است در مهمانی پس از مراسم سخنرانی با یکی از موزه داران شناخته شده ی موزه ی لوور دیداری داشته باشد ، اما خبری از این فرد نمی شود و همان شب ، لانگدون درمی یابد که او مرده است.

لانگدون سپس به لوور—محل وقوع جرم—برده شده و در آن جا ، سرنخ های گیج کننده ای پیدا می کند. در رمان راز داوینچی ، لانگدون ، مظنون این پرونده است و به کمک یک رمزگشای فرانسوی به نام سوفی نوو ، باید مجموعه ای از معماهایی اسرار آمیز را حل کند.

اگر رابرت و سوفی نتوانند در موعد مقرر گره از راز معماها بگشایند ، ممکن است حقیقتی کهن برای همیشه نابود شود و زندگی خودشان هم در خطر بزرگی قرار گیرد. سایت پی دی اف باما شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

رمز داوینچی: سفری پرفراز و نشیب در دنیای نمادها ، رازها و توطئه ها رمان “رمز داوینچی” اثر دن براون ، شاهکاری پرفروش و مهیج ، خواننده را به سفری نفس گیر در دنیای نمادشناسی ، راز و توطئه می برد.

در این داستان ، رابرت لانگدان ، استاد نمادشناسی مذهبی در دانشگاه هاروارد ، به همراه سوفی نوه ، رمزنگار و نوه ی نامشروع ژاک سونیِر ، رئیس موزه ی لوور ، درگیر معمایی پیچیده می شوند که ریشه در تاریخ مسیحیت و رازهای پنهان آن دارد.

داستان با قتل سونیِر در موزه ی لوور آغاز می شود. لانگدان که به محل جرم احضار شده ، متوجه می شود که سونیِر قبل از مرگ ، با خون خود ، نمادهایی مرموز بر روی زمین نقش بسته است.

لانگدان و سوفی با کمک یکدیگر ، در تلاش برا ی رمزگشایی از این نمادها ، به دنبال گنجینه ای باستانی و مقدس به نام “جام مقدس ” می روند . در این مسیر ، آنها توسط گروهی مخوف به نام “اپوس دئی ” که خواهان نابودی راز جام مقدس هستند ، مورد تعقیب قرار می گیرند .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب آنها به بغداد آمدند آگاتا کریستی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

442 صفحه

اسم نویسنده

دن براون

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب راز داوینچی دن براون PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *