دانلود کتاب توفان برگ گابریل گارسیا مارکز PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب توفان برگ گابریل گارسیا مارکز ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب توفان برگ گابریل گارسیا مارکز PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، گابریل گارسیا مارکز برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات یکی از باشکوه‌ترین و جاودان‎ترین نویسندگان آمریکای لاتین است. توفان برگ اولین رمانش بود که تحت تاثیر آثار فاکنر است.

کتاب سه راوی دارد که هر کدام با دیدگاه خود به روایت داستان می‌پردازند ، داستانی که بر پایه‌ی زمان و مرگ می‌چرخد و مخاطب این فرصت را دارد تا با وجه کمتر دیده شده‌ی مارکز آشنا شود. توفان برگ از این لحاظ اثر مهمی بشمار می‌آید که مارکز چند سال بعد با ایده‌های آن توانست شاهکارش یعنی صد سال تنهایی را خلق کند.

توفان برگ استعاره ای از فساد جامعه است. عنوان داستان (توفان برگ) اشاره به انبوه جمعیتی دارد که در دوران کوتاه رونق اقتصادی به ماکوندو هجوم می آوردند و به دنبال تلخکامی و رکود اقتصادی آنجا را ترک می‌کنند.

درونمایه های تنهایی و فساد اخلاقی که هر دو از طریق پزشک تداعی می شوند ، بر تک گویی های متناوب راویان بی اعتنا و درون نگر همراه با روایت خاطراتی از دوران شکوفایی و رکود در ماکوندو سایه افکنده اند: پسرک ، داستان خود را می‌گوید که عرصه ای محدود دارد. مادرش اطلاعاتی درباره گذشته خانواده افشا می‌کند و سرهنگ تاریخ شهر را باز می‌گوید و به درگیری خود با مسئولان در مورد کسب اجازه دفن متوفی اشاره می کند.

سرچشمه اصلی تنش پرهیجان داستان عزم راسخ سرهنگ برای وفای به از عهد است تا مردی را که یکبار جانش را نجات داده است با وجود مخالفت شهروندانی که خشمشان چون یک بیماری مزمن گردیده است به خاک بسپارد. با اینکه سرانجام سرهنگ تابوت را از خانه بیرون می آورد پایان داستان بستگی به تخیل خواننده دارد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب حکمت بی قراری آلن واتس PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

161 صفحه

نویسنده

گارسیا مارکز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب توفان برگ گابریل گارسیا مارکز PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *