دانلود کتاب گریز جورج اورول PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب گریز جورج اورول ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب گریز جورج اورول PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در این کتاب در نهایت سادگی ظریف‌ترین ویژگی‌های جامعه و انسان‌های عصر ما را بیان می‌کند. او هرگز در صدد خلق شخصیت‌های قهرمان و خدشه ناپذیر نیست. او جامعه و انسان‌ها را آن‌گونه که می‌بیند. بیان می‌کند. نه آن‌گونه که به مذاق فلسفه‌بافان عصر حاضر سازگار است.

در عین بیان حالات و روحیات آدمی و تمامی گرایش‌های فطری و طبیعی انسان اگر خوب دقیق شوید. گستاخانه به کلیسا سلطنت مارکسیسم و اگزیستانسیالیسم دهن‌کجی می‌کند. انسان آن‌گونه که هست و نه آن‌گونه که می‌گویند.

در این اثر شخصیتی که ظاهرا این ماجرای ساده و در عین حال جذاب را در جریان‌های اجتماعی سال‌های قبل و بعد جنگ جهانی اول تعریف می‌کند ، یک آدم معمولی است ، آدمی مثل من و شما. گاه افسرده و خندان گاه متفکر و گاه بی‌تفاوت ، زمانی انسان دوست و مهربان و زمانی شیاد و دروغگو ، اما نه آن‌قدر دروغگو که این واقعیات را انکار کند …

درباره نویسنده

اریک آرتور بلر (به انگلیسی: Eric Arthur Blair) با نامِ مستعار جُرج اوروِل (به انگلیسی: George Orwell) (25 ژوئن 1903–21 ژانویه 1950) داستان‌نویس ، روزنامه‌نگار ، منتقدِ ادبی و شاعر انگلیسی بود. او بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروش مزرعه حیوانات که در 1945 منتشر شد و در اواخر دههٔ 1950 به شهرت رسید و نیز رمان 1984 شناخته می‌شود. این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتابِ دیگری از یک نویسندهٔ قرن بیستمی ، فروش داشته‌اند. او همچنین با نقدهای پرشماری که بر کتاب‌ها نوشت ، بهترین وقایع‌نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن شناخته می‌شود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ژرفنا جورج اورول PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

256 صفحه

نویسنده

جورج اورول

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب گریز جورج اورول PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *