دانلود کتاب زندگی من در گذر زمان پیتر بروک PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب زندگی من در گذر زمان پیتر بروک ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب زندگی من در گذر زمان پیتر بروک PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، پیتر بروک ( زاده 21 مارس 1925 ) کارگردان نوآور تئاتر و سینمای بریتانیایی است .

او با بدعت و تأثیرگذاری بر تئاتر معاصر با به‌کارگیری عناصر تئاتر شرق به شهرت رسید . پیتر بروک در سال 1925 در لندن زاده شد و و تحصیلات خود را در رشته تئاتر در دانشگاه آکسفورد گذارند . او همچنین تعدادی فیلم مهم را در انگلستان و فرانسه کارگردانی کرده‌است .

کتاب زندگی من در گذر زمان اثر پیتر بروک را می توان « خاطرات مجازی » هم نامید . البته نه به این خاطر که در نوشته های بروک کذبی وجود داشته باشد ، بلکه فن نگارش اثبات کرده که ذهن ، توانایی ثبت طولانی مدت خاطرات را ندارد .

برعکس ذهن جریانات پراکنده را طوری نگهداری می کند که رنگ ، صدا یا مزه های خاص را تداعی نکرده و فقط با قدرت تخیل عینیت می یابند که این خود به نحوی « موهبت » است .

برشی از کتاب زندگی من در گذر زمان : 

پرستار سعی می کرد با پسر پنج ساله ای که خود را نیمه شب در بیمارستان می دید به مهربانی رفتار کند . او گفت : « پرتقال می خواهی ؟ » با لجاجت جواب دادم : « نه » . می خواست مرا تحریک کند اما حقه همیشگی اش ثمری نداد و تحملش را از دست داد .

با درشتی گفت : براستی می خواهی آنها را داشته باشی ؟ من می خواهم به اتاق عمل برگردم . » به خاطر ماسکی که بر روی بینی ام بود پرسید : « بوی پرتقال ها را حس میکنی ؟ » ناگهان سروصدا و بویی تند ، جهشی سریع و حرکتی رو به بالا روی داد . سعی کردم تحمل کنم اما توان از کف دادم و آرام بیهوش شدم .

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب پایگاه داده محمد تقی روحانی رانکوهی PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

4/3 مگابایت

تعداد صفحات

321 صفحه

نویسنده

پیتر بروک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب زندگی من در گذر زمان پیتر بروک PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *