دانلود کتاب پاسخنامه تشریحی کنکوریوم انسانی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب پاسخنامه تشریحی کنکوریوم انسانی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب پاسخنامه تشریحی کنکوریوم انسانی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، مجموعه ی کنکوریوم انسانی (سه دفترچه ای) + کتاب پاسخنامه ی تشریحی، مجموعه ای فوق العاده کامل برای جمع بندی نهایی کنکور به حساب میاد که توسط انتشارات مهروماه منتشر شده.

این مجموعه مختص دوران جمع بندی ماه های منتهی به کنکور هست .این مجموعه شامل 12 دفترچه ی کنکور انسانی داره که در اون دفترچه ی عمومی و اختصاصی از هم تفکیک شدن و جوی دقیقا مشابه با جو کنکور رو براتون تداعی میکنن.

علاوه بر اون ،پاسخنامه ی تشریحی تمامی سوالات به صورت کامل و مفصل در جلد دوم این کتاب قرار داده شده.

این مجموعه حدود 3360 سوال تستی داره که همونطور که گفته شد در 12 دفترچه مطابق با کنکور پخش شده .

قبل از اینکه به سراغ این مجموعه بیاین بهتره رو تمامی دروس تسلط کافی و کامل داشته باشین .چون این مجموعه برای جمع بندی هست و قطعا پاسخ اشتباه به سوالات باعث میشه اعتماد به نفستون تحت تاثیر قرار بگیره.

پس با آمادگی کامل و جوری که انگار میخواین سر جلسه ی کنکور حضور داشته باشین ،شروع به تست زنی کنین و در این راستا سعی کنین علاوه بر تست زدن زمانتون رو هم مدیریت کنین تا سر جلسه با کمبود زمان مواجه نشن.

جهت اطمینان بیشتر از خرید کتاب کمک آموزشی ،در ادامه با بررسی دقیق تر این کتاب ما رو همراهی کنید.

پرسشنامه 

همونطور که گفته شد کنکوریوم انسانی vip (سه دفترچه ای) + کتاب پاسخنامه ی تشریحی دقیقا شبیه ساز دقترچه های کنکور طراحی شده.

این مجموعه شامل 12 دفترچه ی کنکور 280 سوالی میشه که در اون دفترچه ی عمومی و اختصاصی از هم تفکیک شدن.

در این 12 دفترچه سوالات هم به صورت تالیفی و هم به صورت کنکوری قرار داده شدن .سوالات تالیفی کاملا مشابه با کنکور هستن و در سطح و لولو کنکور تنظیم شدن .سوالات کنکوری مربوط به کنکور 7 سال گذشته هست .سوالات مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی ویرایش شدن تا بتونین از تمامی مباحث کنکور سوال در اختیار داشته باشین.

برای اینکه به سوالات پاسخ بدین ،پاسخ برگ طراحی شده تا با این کار دقیق شرایط مشابه با کنکور در نظر گرفته بشه و حتی زمان انتقال پاسخ ها به پاسخ برگ هم در بحث مدیریت زمانتون گنجانده بشه.

سطح سوالات و تیپ بندی اون ها مطابق با آخرین کنکور انسانی در نظر گرفته شده .با پاسخ به این سوالات میتونین خودتون رو برای سوالات سال جدید آماده کنین.

توصیه میه موقع پاسخ به دفترچه ها دقیقا طبق تایم کنکور اقدام کنین و در همون 4 ساعت سعی کنین به سوالات پاسخ بدین .همچنین از نظر پوشش ،جو ساکت روز کنکور و … خودتون رو در همون شرایط قرار بدین تا با تداعی کردن این شرایط در روز کنکور عملکرد بهتری داشته باشین.

از بحث دفترچه ها که بگذریم ،همراه با این کتاب یک مجله ی استراتژی کنکور هم فرستاده میشه که در اون توضیحاتی در رابطه با کنکور داده شده.

این توضیحات مربوط به تعداد سوالات ،تیپ بندی سوالات ،چگونگی پاسخ به سوالات و مباحثی مانند این ها میشه که مطالعه ی اونها میتونه آگاهی خوبی نسبت به کنکور بهتون بده.

پاسخنامه 

برای مجموعه ی کنکوریوم انسانی vip (سه دفترچه ای) + کتاب پاسخنامه ی تشریحی یک جلد مجزا با نام جلد پاسخنامه قرار داده شده.

در این جلد پاسخ تمامی سوالات مربوط به 12 دفترچه به صورت کاملا تشریحی قرار داده شده.

کاملا تشریحی یعنی چی ؟یعنی گزینه های زیر در دفترچه مورد بررسی قرار داده شده:

  • مشخص کردن گزینه ی صحیح
  • توضیحات کامل در رابطه با گزینه ی صحیح
  • توضیحات کامل در رابطه با سایر گزینه ها
  • مشخص کردن مدل سوال .اینکه سوال کنکوری هست ،مشابه کنکور هست و …
  • مشخص کردن سطح سوال
  • مشخص کردن اینکه سوال مربوط به کدام صفحه از کتاب درسی میشه
  • علاوه بر این مدل پاسخنامه که به صورت نوشتاری در یک جلد کتاب قرار گرفته شده ،یک QR کد
  • طراحی شده که با اسکن کردن اون میتونین اپلیکیشن کنکوریوم رو دریافت و دانلود کنین .

یکی از قابلیت های این اپلیکیشن این هست که میتونین با اون پاسخ برگ آزمون مدنظرتون رو اسکن کنین و کارنامه ی مخصوص رو دریافت کنین .

این کارنامه بهتون کمک میکنه که تراز و رتبتون رو متوجه بشین و اگر نیاز به تلاش بیشتر دارین دریغ نکنین .همچنین با متوجه شدن این بخش میتونین حدود رتبتون رو بفهمین و بدونین دقیقا در چه سطحی قرار دارین.

توصیه میشه که هر هفته رو به پاسخ به یک آزمون اختصاص بدین و روز های بعدش رو به تحلیلی تک تک سوالات و ومطاله ی پاسخ های تشریحی با پاسخنامه اختصاص بدین .این مدل پاسخ به دفترچه ها هدفمنده و باعث میشه بتونین نتیجه ی بهتری بگیرین.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب طراحی و مدل سازی با برنامه pv elite محمد عسگرزادگان PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

123 مگابایت

تعداد صفحات

239 صفحه

نویسنده

کنکوریوم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب پاسخنامه تشریحی کنکوریوم انسانی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *