دانلود کتاب اولیس جیمز جویس PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب اولیس جیمز جویس ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اولیس جیمز جویس PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، داستان زندگی مردی سی‌و‌هشت ساله کارگر آگهی‌های روزنامه‌ها یهودی‌ تغییرمذهب‌داده و زن بی‌وفا و درمانده‌اش و جوان بیست و دوساله‌ی افسرده رهایی‌یافته از مذهب کاتولیک که دلش می‌خواهد. او را نویسنده‌ای برجسته و سرشناس بدانند. گرچه جز مشتی مطالب عجیب چیزی ننوشته است.

کتاب اولیس جویس (عصاره‌ی داستانی) ترکیب و ترجمه‌ای از سه کتاب «بلومزدی» اثر هری بلامایوز ، «جیمز جویس» اثر ماتیو هاجارت و «حاشیه بر اولیس» از دن گیفورد است که منوچهر بدیعی ، مترجم توانمند ایرانی ، آن را به فارسی برگردانده است.

رمان «اولیس» از جیمز جویس ، نویسنده‌ی شهیر ایرلندی است که در 1162 صفحه نوشته شده و کتاب «عصاره‌ی داستانی اولیس جویس» خلاصه‌شده و روان‌شده‌ی این شاهکار حجیم است. به‌گفته‌ی منوچهر بدیعی داستان «اولیس» از اسطوره‌های یونانی ، افسانه‌های ایرلندی ، مناسک مسیحیت ، داده‌های تاریخی و جغرافیایی ، اشاره‌های ادبی و فلسفی ، ترانه‌ها و اپراهای گوناگون و ابهام‌های بسیار سرشار است.

در این اثر از هزار شخصیت که نمونه‌ای از حرفه‌ها و پیشه‌های گوناگون است ، نام برده شده که بیش از پیش مطالعه‌ی این رمان را دشوار می‌کند. مترجم کتاب که گم شدن در دنیای این داستان پر از ابهام را طبیعی می‌داند ، با تدوین آثار هری بلامایوز ، ماتیو هاجارت و دن گیفورد که از استادان زبان انگلیسی‌اند ، عصاره‌ی داستان اولیس را گردآوری کرده است. این عصاره کار مطالعه را بر خوانندگان فارسی‌زبان راحت کرده و می‌توانند از کلیت این داستان باخبر شوند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب حرفه ای شوید اریک وور PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

369 صفحه

نویسنده

جیمز جویس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اولیس جیمز جویس PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *