دانلود کتاب با کفش من راه برو اورلی کرتن PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب با کفش من راه برو اورلی کرتن ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی عبدالله شمس PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، اورلی کرتن در کتاب با کفش من راه بروروش‌هایی را به والدین آموزش می‌دهد تا از طریق به‌کار‌بستن آن‌ها بتوانند کودک‌شان را بیشتر درک کنند.

کرتن در این کتاب کاربردی، با ارائه‌ی تکنیک‌های علمی، تجربی و همینطور مثال، تمرین و آزمون‌های متعدد، به آن‌ها کمک می‌کند در برابر رفتار و احساسات کودکان واکنش مناسبی از خود بروز دهند.

درباره‌ی کتاب با کفش من راه برو :

 

برای خیلی از والدین پیش آمده که در مواجهه با احساسات فرزندشان درچار سردرگمی شوند.

نمی‌دانند دلیل رفتار او چیست و نمی‌دانند خود باید چه واکنشی نشان دهند. کودک شاید هر روز احساسات متفاوتی از خود بروز دهد، و در برابر صحنه‌های مشابه و تکراری هر بار رفتار متفاوتی داشته باشد.\

این جریان متناوب و متغیر ممکن است والدین را به این نتیجه برساند که بچه‌ها قابل‌ِپیش‌بینی نیستند و شرایط را بغرنج‌تر و سخت‌تر کند. این موضوع دغدغه‌ی اکثر پدرها و مادرهاست و ذهن‌شان را به خود مشغول کرده.

دکتر اورلی کرتن (Aurélie Crétin) روان‌شناس و متخصص امور تربیتی کودکان است و سال‌هاست که با این مسأله مواجه است: والدینی که نمی‌دانند باید در برابر کودک‌شان چه واکنشی از خود نشان دهند و به نظرشان نمی‌توانند او را درک کنند.

کرتن اما معتقد است با یاد گرفتن شیوه‌ی رویارویی مناسب با کودکان و تمرین و مطالعه، می‌توان در این زمینه به مهارت دست پیدا کرد: مهارت درک کردن بچه‌ها، احساسات‌شان و نشان دادن رفتار درست در برابر آن‌ها.

کتاب با کفش من راه برو (Vivre mieux avec les émotions de son enfant) حاصل سال‌ها تدریس، درمان و تجربه‌ی اورلی کرتن است.

او در این کتاب بر چهار احساس عمده و مهم بچه‌ها دست می‌گذارد: ترس، خشم، شادی و اندوه. او تلاش می‌کند احساسات کودکان را تشریح کند و پس از آن شیوه‌ی واکنش به آن‌ها را نشان دهد. کتاب حاضر کمک می‌کند با ترس کودک بهتر روبرو شوید و این اجازه را بدهید که شادی و خوشحالی‌اش را نشان دهد و لذت ببرد. همینطور فرامی‌گیرید که خشم او را درک کنید، در برابر آن واکنش مناسبی بروز دهید، و هنگام ناراحتی به او آرامش بدهید.

کتاب با کفش من راه برو تفاوت بین احساسات شدید و نرمال را توضیح و همچنین به شما آموزش می‌دهد احساسات‌تان را به‌عنوان مادر یا پدر بهتر کنترل و مدیریت کنید.

کرتن معتقد است که بخشی از احساسات عجیب بچه‌ها ریشه در رفتار والدین آن‌ها دارد، بنابراین برای برطرف شدن آن احساسات، پیش از هر چیز والدین باید خود را تغییر دهند.

اورلی کرتن در کتاب با کفش من راه برو مسائل را با لحنی ساده و به دور از پیچیدگی تحلیل می‌کند تا همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. او تلاش دارد با ارائه تکنیک‌ها و ابزارهای ضروری کمک کند تا والدین و فرزندان با احساسات‌شان روبرو شوند.

او در این کتاب از رویکرد رفتاری و شناختی و نظریه‌های دیگر کمک گرفته تا در نهایت، کتابش ترکیبی از اطلاعات، آگاهی، ادراک و عمل باشد.

با این وجود کرتن به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهد شما روان‌شناس کودک‌تان باشید یا تحلیل پیچیده‌ای از وضعیتش پیدا کنید، او فقط سعی دارد کمک کند بهتر درکش کنید تا زندگی راحت‌تری کنار هم داشته باشید.

کتاب با کفش با من راه برو را زینب چینی‌چیان ترجمه و نشر شمعدونی منتشر کرده است.

فهرست مطالب کتاب با کفش من راه برو اورلی کرتن : 

 

فصل 1 : احساسات کودکان

فصل 2 : درک احساسات فرزندم

فصل 3 : چگونه فرزندم را همراهی کنم

فصل 4 : همراهی فرزندم، احساس به احساس

فصل 5 : بررسی چند موقعیت‌ خاص
فصل 6 : حامی و همراه باشید

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب همه ناز و چهار برادران مصطفی رحماندوست PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

22 مگابایت

تعداد صفحات

269 صفحه

نویسنده

اورلی کرتن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب با کفش من راه برو اورلی کرتن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *