دانلود کتاب چگونه یک پایان نامه بنویسیم آمبرتو اکو PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب چگونه یک پایان نامه بنویسیم آمبرتو اکو ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب چگونه یک پایان نامه بنویسیم آمبرتو اکو PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب « چگونگی نگارش پایان‌نامه » با بیست و سه بار تجدید چاپ در زبان ایتالیایی و ترجمه‌اش به هفت زبان دیگر ، تبدیل به اثری کلاسیک در زمینۀ روش تحقیق شده است .

این نوشته به بهانۀ اولین برگردان کتاب به زبان انگلیسی است . « ونِسا لنگلدن » معتقد است کتاب اکو علاوه بر نکته‌های بدیع ، حاوی واقعیت‌های بنیادینی است که تحقیق بر مبنای آن استوار می‌شود .

گذر زمان و توسعهٔ تکنولوژی ، نحوهٔ استفاده و تعامل محققان با منابع و مآخذشان را تغییر داده است . با در نظر گرفتن این موضوع ، اگر بدانیم که کتاب چگونگی نگارش یک پایان‌نامه نوشتۀ اومبرتو اکو از زمان انتشارش در سال 1977 تاکنون ویرایش یا تجدید نظر نشده است ، به اهمیت آن بیشتر پی می‌بریم .

این مسئله در دوران معاصر که دسترسی به دانش ، تقریباً آنی و اطلاعات و داده‌ها موقتی‌اند به ندرت اتفاق می‌افتد . غرض از بیان این مطلب این نیست که کتاب اکو در زمان خودش اثری برجسته بوده ، بلکه بدین معنی است که این اثر توانسته از آزمون زمان سر بلند بیرون بیاید .

نگارش یک پایان نامه الهام‌بخش چندین نسل از دانشجویان ایتالیایی بوده است و اکنون با ترجمهٔ با تأخیر آن به زبان انگلیسی به تأثیرگذاری خود در مقیاسی بزرگ‌تر ادامه خواهد داد .

چگونگی نگارش پایان‌نامه نمی‌گوید که چه بنویسید . موضع اکو در این خصوص بسیار رک و صریح است : چنانچه به‌دنبال « راه‌حلی فوری » هستید ، نباید در پی اخذ مدرک دکتری باشید ، چرا که انگیزهٔ شما برای انجام این کار اشتباه است . آنچه اکو می‌گوید ، علاوه بر نکته‌های بدیع  – مانند اینکه « شما مارسل پروست نیستید .

از نوشتن جملات طویل بپرهیزید » ؛ و « شما ای . ای . کامینگز نیستید … شما شاعری آوانگارد نیستید » – واقعیت‌های بنیادینی است که تحقیق بر آن استوار می‌شود .

اکو راه‌های مختلف جست‌وجو و الزامات آن را نشان می‌دهد . از انگیزه‌های اقتصادی گرفته تا ویژگی‌های فردی نظیر سن و سال که همگی ممکن است دانشجو و تحقیق‌اش را در طی دوران آکادمیکش تحت تأثیر قرار دهد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب آشنایی با برتراند راسل پل استراترن PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

257 صفحه

نویسنده

آمبرتو اکو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب چگونه یک پایان نامه بنویسیم آمبرتو اکو PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *