دانلود کتاب رمز اعتماد‌ به‌ نفس کتی کی و کلیر شیپ من PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب رمز اعتماد‌ به‌ نفس کتی کی و کلیر شیپ من ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب رمز اعتماد‌ به‌ نفس کتی کی و کلیر شیپ من PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتی کِی ( Katty Kay ) و کلیر شیپ‌مَن ( Claire Shipman ) ، روزنامه‌نگاران موفق ، در کتاب رمز اعتماد‌ به‌ نفس ( The Confidence Code ) به دنبال یافتن ژن اعتماد به نفس و پرده برداشتن از تحقیقات جالب و جدید درباره ریشه‌یابی آن در مغز ، به مرزهای علم عصب‌شناسی سفر کردند .

آنها پای صحبت‌های بهترین روانشناسان جهان نشستند که توضیح می‌دادند ما چگونه می‌توانیم با اقدام و عمل و مواجهه با خطر ، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و اینکه این اقدامات چگونه مسیر ما را تغییر می‌دهند .

آنها با رهبران زن در عرصه سیاست ، ورزش ، ارتش و هنر مصاحبه کردند تا دریابند که چگونه به این عنصر کلیدی دست یافته‌اند . آنها آزمودند که چگونه کمبود اعتماد به نفس می‌تواند بر رهبری ، موفقیت و پیشرفت ما تاثیر بگذارد .

آنها در نهایت به این مسئله می‌پردازند که اعتماد به نفس تا حدی تحت تاثیر ژنتیک بوده و یک مسئله ثابت روانشناسی نیست . این خبر خوبی است . شما با افکار مثبت یا تلقین به خود ( یا فرزندانتان ) درمورد اینکه عالی هستید ، نمی‌توانید به اعتماد به نفس دست یابید .

شما هم چنین با صاف نشستن و وانمود به داشتن اعتماد به نفس هم نمی‌توانید اعتماد به نفس کافی پیدا کنید . برای این منظور باید کار دیگری انجام دهید : کمتر به خوشحال کردن مردم و کمال‌گرایی بپردازید و بیشتر عمل کنید و پذیرای ریسک و شکست سریع باشید .

همچنین کتاب رمز اعتماد‌ به‌ نفس ، پرفروش ترین کتاب لیست نیویورک تایمز و آمازون در زمینه‌های خودیاری و زنان است .

کتی کی مجری بخش واشنگتن شبکه خبری جهانی بی‌بی‌سی در آمریکا است . وی که مهمان دائمی نشست مطبوعاتی ان‌بی‌سی و برنامه مورنینگ جو از شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی است ، با همسر و چهار فرزندش در واشنگتن دی‌سی زندگی می‌کند .

کلیر شیپمن خبرنگار شبکه خبری ای‌بی‌سی و گود مورنینگ امریکا در زمینه‌های سیاست ، امور بین‌الملل و امور زنان است . وی با همسر و دو فرزند و سگ جدیدش در واشنگتن دی‌سی زندگی می‌کند .

کی و شیپ‌من هوشمندانه نقشی حیاتی را که اعتماد به نفس در توانایی زنان برای موفقیت بازی می‌کند ، آشکار کرده‌اند . آنان توصیه‌هایی عملی و رویای آینده‌ای پرامیدتر را در اختیار زنان قرار دادند .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب زن زیادی چاپ دهم جلال آل احمد PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

249/8 کیوبایت

تعداد صفحات

375 صفحه

نویسنده

کتی کی و کلیر شیپ من

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب رمز اعتماد‌ به‌ نفس کتی کی و کلیر شیپ من PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *