دانلود کتاب جزیره اسرار آمیز ژول ورن PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب جزیره اسرار آمیز ژول ورن ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب جزیره اسرار آمیز ژول ورن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب «جزیره اسرار آمیز» رمانی از ژول ورن است که در سال 1875 منتشر شد .

چاپ اصلی ، که توسط هتزل منتشر شده است ، شامل تعدادی تصویر از ژول فرات است. این رمان دنباله ای متقاطع از بیست هزار متر در زیر دریاها (1870) و در جستجوی فرارها (6867-1867) است. اگرچه موضوعات آن بسیار متفاوت از آن کتاب ها است.

در طول جنگ داخلی آمریکا ، پنج اسیر جنگی شمالی در جریان محاصره ریچموند ، ویرجینیا ، با ربودن یک بالن ردیابی پر از هیدروژن فرار می کنند.

فراری ها عبارتند از سیروس اسمیت ، مهندس راه آهن در ارتش اتحادیه (که در نسخه کینگستون به نام سیروس هاردینگ نامیده می شود). برده سابق و وفادار او نب (مخفف نبوکدنصر) ؛ ملوان (که فقط با نام خانوادگی او خطاب می شود ؛ در ترجمه کینگستون ، او پنکروفت نام دارد) ؛ محافظ و فرزندخوانده او هاربرت براون (در برخی ترجمه ها هربرت نامیده می شود).

برشی از کتاب جزیره اسرار آمیز ژول ورن :

هنگام صبح، چهار تن از سرنشینان بالن دوازده ساعت بعد از سقوط از هوا به خشکی قدم گذاشتند. آنها درحالی که از شدت گرسنگی نزدیک بود از پا در بیایند به جستجوی هاردینگ پرداختند.

نب برده‌ی آزاد شده هاردینگ تاب و توان از کف داده بود و می‌خواست به قیمت جانش هم که شده منجی خود را پیدا کند. او سراسیمه به هر طرف می‌دوید و هاردینگ را صدا می‌زد و معتقد بود که چون هاردینگ فقط دو دقیقه قبل از آن ها به دریا افتاده است، نباید زیاد از ساحل دور باشد.

همه در ساحل می‌دویدند و هاردینگ را صدا می‌زدند. طول آن جزیره بیش از دو مایل نبود و به خاطر مه غلیظی که همه‌جا را پوشانده بود، نمی‌توانستند جزیره بزرگ‌تری را که آن سوی جزیره‌ی کوچک قرار داشت ببینند.

با طلوع آفتاب هوا روشن تر شد و مه غلیظ اندکی از بین رفت و آنها جزیره بزرگی را با درختان سرسبز و تپه‌های فراوان دیدند. این جزیره با کانالی به جزیره ی کوچکی که آن ها در آن بودند وصل می‌شد.

نب خود را به آب انداخت تا به هر قیمتی که شده هاردینگ را پیدا کند. او توانست فاصله دو جزیره را در نیم ساعت طی کند. سپس از صخره ی بزرگی بالا رفت و سایر همراهانش دیگر نتوانستند او را ببینند.

اسپیلت می‌خواست دنبال نب برود ولی پانکراف که دریانورد باتجربه ای بود، جلوی او را گرفت و به او هشدار داد که تا قبل از فرو نشستن آب دریا صبر کند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تکامل چیست؟ ارنست مایر PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

23 مگابایت

تعداد صفحات

678 صفحه

نویسنده

ژول ورن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جزیره اسرار آمیز ژول ورن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *