دانلود کتاب هفت داستان از دور دست ها مهین کاظمی PDF

مجانی !

پی دی اف کتاب هفت داستان از دور دست ها مهین کاظمی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب هفت داستان از دور دست ها مهین کاظمی PDF توسط وبسایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب پیش رو مجموعه‌ای از هفت داستان کوتاه نوشته ژان کریستف روفن نویسنده فرانسوی است. هفت داستان که طبق عنوان کتاب، روایتگر ماجراهایی از دوردست‌هاست، ماجراهایی که خواه از نقطه‌نظر مکان و جغرافیا خواننده را با خود در سفر به سرزمین‌های دور همراه می‌کنند، و خواه از نظر زمانی به گذشته و زمان‌های دور دلالت دارند.

ژان کریستف در سال 1952 در فرانسه به دنیا آمد. در جوانی به تحصیل پزشکی مشغول شد و با تخصص اعصاب تحصیلاتش را در پاریس به اتمام رسانید و سال‌ها در بیمارستان‌های پاریس مشغول به کار بود.

او یکی از پیشگامان جنبش انسانی پزشکان بدون مرز بود و ماموریت‌های بسیاری در آفریقا و آمریکای لاتین انجام داد. پس از آن او که در سال 1980 از انستیتوی مطالعات سیاسی مدرک خود را دریافت کرده بود به سمت دستیار دولت در امور حقوق بشر منصوب شد. در سال 2007 به پیشنهاد برنارد کوشنر وزیر امور خارجه به عنوان سفیر فرانسه در سنگال و گامبیا برگزیده شد.

ژان کریستف روفن بیش از بیست سال از زندگی خود را وقف فعالیت در سازمان‌های غیردولتی بین‌المللی در کشورهای افغانستان، فیلیپین، روآندا، و بالکان کرد. رمان‌های ماجراجویانه، تاریخی و سیاسی از او منتشر شده است.

روفن در سال 2001 برای رمان برزیل قرمز موفق به دریافت جایزه گنکور گردید. در سال 2008 به عضویت آکادمی فرانسه انتخاب شد. کتاب‌های قلب بزرگ، عطر آدم، نجات اصفهان، علل از دست رفته، گردنبند قرمز از جمله آثار اوست که بعضی از آنها برنده جوایز مختلف شده‌اند.

مجموعه «هفت داستان از دوردست‌ها» در سال 2011 به چاپ رسیده است. هفت داستان که طبق عنوان کتاب، روایتگر ماجراهایی از دوردست‌هاست، ماجراهایی که خواه از نقطه‌نظر مکان و جغرافیا خواننده را با خود در سفر به سرزمین‌های دور همراه می‌کنند، و خواه از نظر زمانی به گذشته و زمان‌های دور دلالت دارند.

در این کتاب، داستان‌هایی که در زمان یا مکانی دور اتفاق افتاده‌اند در حال حاضر، روایت می‌شوند و به این شیوه، ارتباطی میان فاصله‌های زمانی و مکانی برقرار می‌کنند. هفت داستان، از هفت دنیای متفاوت، که هر یک بیانگر فرهنگی متفاوت است.

هر داستان که در قالب نوشتاری روان، بی‌آنکه لذت مطالعه و هیجان را از خواننده سلب کند، او را به کشف موضوعی جدید و تفکر در آن فرا می‌خواند. نویسنده با توصیف فرهنگ کشورهای مختلف، موفق به خلق هوشمندانهٔ داستان‌هایی جذاب مبنی بر موضوعات متنوع می‌گردد.

روایت‌هایی از اروپا تا آفریقا، از سیاه تا سفید، از سرخپوست تا زردپوست و از پزشک تا کوهنورد. با خواندن این کتاب مرزها، انسان‌ها و فرهنگ‌های دور به هم نزدیک می‌شوند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب هرگز اجازه نده بروم کازو ایشیگورو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

120 صفحه

نویسنده

مهین کاظمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب هفت داستان از دور دست ها مهین کاظمی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *