دانلود کتاب غروب فرشتگان پاسکال چکماکیان PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب غروب فرشتگان پاسکال چکماکیان ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب غروب فرشتگان پاسکال چکماکیان PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، «غروب فرشتگان» نوشته پاسکال چکماکیان(-1929) ، نویسنده ارمنی مقیم فرانسه است.

این کتاب که در سال 1984 از طرف مؤسسه‌ی بنیاد فرانسه جایزه‌ی ادبی «شارل اولمون» را دریافت کرد درباره حق دفاع و احترامی است که اقلیت‌های نژادی یا مذهبی هر کشور برای حفظ هویت یا معتقدات خویش قایل هستند.

برشی از کتاب غروب فرشتگان

در آن زمان که آرمن در دفاع از شهر وان شرکت داشت ، کم‌کم از آن حالت جوان ایده‌آلیست مرعشی به در می‌آمد و تبدیل به یک سرباز سلحشور و آبدیده می‌شد. او اکنون با این‌که نوزده سال بیشتر نداشت ، به سرعت حالت پختگی پیدا می‌کرد. در بیداری‌های درازمدت و مسلحانه در جوار رفقایش ، در رویارویی با یک دشمن بی‌رحم و در دفع حملات روزانه‌ی او با جنگ‌های خونین تن به تن ، که با دشنه یا با سرنیزه به جان هم می‌افتادند ، آن‌چه از جوانی برای او مانده بود ، همچون مه صبحگاهی که با نخستین اشعه‌ی خورشید محو می‌شود ، از میان رفت.

تجربه‌ی وان درس‌های زندگی در برابر مرگ و عمل زنده ماندن در برابر جمله‌های روشنفکران بی‌رگ لمیده در سالن‌های پر از دود سیگار و بوی قهوه و نان شیرینی را به او آموخت ، و در همین شیوه‌ی غریزی و اختیاری عمل زندگی بود که سرانجام پرهای لطیف جوجه عقابی او ریخت. در میان رفقایش و در جوار آن زنان و کودکانی که دلاورانه برای ایشان غذا و آب و مهمات می‌آوردند و فشنگ و گلوله درست می‌کردند ، فهمید که مردن در جنگ بهتر از آن است که بگذارد سرش را مثل گوسفند ببرند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب فلکزده ها ماریانو آثوئلا PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

696 صفحه

نویسنده

پاسکال چکماکیان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب غروب فرشتگان پاسکال چکماکیان PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *