دانلود کتاب اومون را دوم ویکتور پلوین PDF

35000تومان

پی دی اف اومون را دوم ویکتور پلوین ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب اومون را دوم ویکتور پلوین PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، ویکتور پلوین (Viktor Pelevin) در نوشتن داستان‌هایی که نمی‌توان آن‌ها را در ژانر خاصی قرار داد مهارت دارد و با روایتی پست مدرن کتاب‌هایی با سبک خاص خودش را خلق می‌کند و گاهی اوقات رنگ و بوی علمی-تخیلی به خود می‌گیرند.

همچنین او نویسنده‌ای به شدت گوشه‌گیر است و از مصاحبه پرهیز دارد. هر‌ بار هم که تن به مصاحبه داده به جای صحبت راجع‌ به آثارش بیشتر درباره‌ی فلسفه‌های گوناگون و ماهیت ذهن صحبت می‌کند.

همچنین او جوایز ادبی متعددی از جمله بوکر روسی برای مجموعه «فانوس آبی»‌ و جایزه ادبی ریچارد آلمان را در کارنامه دارد. در روسیه‌ دو و نیم میلیون نسخه از رمان اومون را (Omon Ra) ، به فروش رفته است.

نویسنده این رمان را با مباحث فلسفی و روان‌شناختی‌ همراه و گسترش داده است. یک نمونه بارز چنین رویکردی در رمان مذکور ، این جملات است: «اوایل کودکی (مثل پس از مرگ ، البته شاید) انسان در یک زمان از تمام جهات گسترده می‌شود ، برای همین می‌توانیم بگوییم هنوز وجود نداریم شخصیت بعدا به وجود می‌آید ، زمانی که اتصال با یک جهت مشخص برقرار می‌شود.»

جملاتی از این جنس نه تنها در فصل ابتدایی بلکه در فصول بعدی کتاب نیز در لابلای روایت داستان ، به چشم می‌خورند. نویسنده این کتاب با استفاده از اصول عرفی ژانر علمی تخیلی ، متن‌های پیچیده و چند‌لایه‌ی پست‌ مدرنیستی خود را می‌نویسد.

در اثر‌های او عناصر فرهنگ پاپ و فلسفه‌های مستور همزمان وجود دارند. او معتقد است که خواننده به متن معنا می‌دهد. این رمان با این جمله آغاز می‌شود: «هر فکری که در فرایند خوانش کتاب در ذهن خواننده شکل بگیرد مشمول قانون حقوق مؤلف است. تفکر بدون اجازه ممنوع است.»

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب افسانه خارستان لی باردوگو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

161 صفحه

اسم نویسنده

ویکتور پلوین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اومون را دوم ویکتور پلوین PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *