دانلود کتاب خدمتکار فریدا مک فادن PDF

مجانی !

پی دی اف کتاب خدمتکار فریدا مک فادن ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب خدمتکار فریدا مک فادن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ،کتاب خدمتکار (The Housemaid) اثر فریدا مک‌فادن (Freida McFadden)، رمانی مهیج و پیچیده در ژانر جنایی، معمایی و ترسناک است که از صحنه‌ی قتلی در یک خانه‌ی مجلل شروع ‌می‌شود. شخصی در اتاق زیر شیروانی خانه به قتل رسیده که هویت مشخصی ندارد.

میلی کالووی، خدمتکار خانه، درحالی‌که کنار افسر پلیس روی مبل گران‌قیمت خانه نشسته، درباره‌ی همه‌چیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. داستان کتاب خدمتکار گریزی به سه ماه قبل می‌زند، زمانی که نینا وینچستر، خانم خانه، با دختر جوان فقیری که سر و وضع مناسبی ندارد در نشیمن بزرگ خانه مصاحبه می‌کند تا تصمیم بگیرد که آیا می‌تواند او را به عنوان خدمتکار در منزلش استخدام کند یا نه. دختر جوان میلی کالووی است که یک ماه گذشته را بی‌خانمان بوده و تمام این مدت را در ماشینش زندگی می‌کرده است، ولی حالا با دست‌کاری رزومه‌اش ناامیدانه سعی در پیدا کردن یک شغل دارد.

میلی که فکر می‌کند این خانه با تمام مزایا و دستمزدش چیزی ورای شایستگی اوست، امید چندانی به قبولی در این کار ندارد، ولی باز هم امیدش را از دست نمی‌دهد. نینا وینچستر با حوصله و اندکی فخرفروشی تمام قسمت‌های خانه را به میلی نشان می‌دهد. خانه‌ی مجلل وینچسترها بی‌شباهت به قصر نیست. نوبت به اتاق خدمتکار می‌رسد.

این بخش شباهتی به بقیه جاهای خانه ندارد؛ راه‌پله‌ی تنگ و تاریکی که به یک اتاق زیر شیروانی می‌رسد، و اتاق کوچکی که سقف کوتاه و پنجره‌ای به قاعده‌ی یک کف دست دارد. بعد از دیدن امکانات عجیب و غریب خانه و اتاق‌های سلطنتی‌اش، دیدن این اتاق محقر توی ذوق می‌زند. ولی برای میلی که هنوز هم به خوابیدن در صندلی عقب ماشینش عادت نکرده، این اتاق با تخت فلزی یک نفره و حمام شخصی‌اش یک موهبت است. در این بین، تنها چیزی که او را آزار می‌دهد، ترس مبهمی است که از این اتاق به جانش نفوذ کرده. انگار که این اتاق، رازی در دل خودش دارد.

میلی، شخصیت اصلی کتاب خدمتکار، ناامید از در خانه خارج می‌شود و به سمت حیاط بزرگ خانه می‌رود. خانم وینچستر قول داده تا نتیجه‌ی مصاحبه را به زودی به او اطلاع دهد، ولی او امیدی به به‌دست‌آوردن این کار ندارد. به هر حال او ده سال از عمرش را در زندان بوده و این چیزی نیست که کسی ساده از آن بگذرد.

میلی در راه خروج مودبانه به باغبان خانه سلام می‌کند، اما باغبان در جواب تنها به او خیره می‌شود. چیزی در نگاه باغبان هست که به او هشدار می‌دهد از این خانه دور بماند. حالا یک هفته از مصاحبه‌ی او با خانم وینچستر گذشته و خبری نشده است. میلی در صندلی عقب ماشینش، در حالی‌که دیگر از زندگی در ماشین و خوردن ساندویچ خسته شده، تماسی از نینا وینچستر دریافت می‌کند که به او می‌گوید برای کار در خانه‌اش پذیرفته شده است.

او نمی‌داند چطور کسی مثل نینا ممکن است از سابقه‌ی زندان او بگذرد، تنها چیزی که می‌داند این است که این فرصت برایش حکم زندگی دوباره‌ای را دارد که می‌تواند با آن، خودش را به هر شکلی که می‌خواهد بازتعریف کند. اما آیا اتفاقات آن‌طور که او توقع دارد پیش می‌رود، یا در خانه‌ی مرموز خانم وینچستر اتفاقات ناخوشایند و دلخراشی برای او رقم خواهد خورد؟…

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب حقوق جزای عمومی علی اردبیلی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

37 مگابایت

تعداد صفحات

337 صفحه

نویسنده

فریدا مک فادن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب خدمتکار فریدا مک فادن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *