دانلود کتاب اصول جهانی موفقیت پویا شمس اهری PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب اصول جهانی موفقیت پویا شمس اهری، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اصول جهانی موفقیت پویا شمس اهری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، مطالب این کتاب حاصل سال ها تحقیق و مطالعه در مورد موفقیت میباشد. در زمینه موفقیت و یادگیری، صد ها مقاله، کتاب، ویدئو و سخنرانی از بزرگان و افراد موفق، به دقت مطالعه و بررسی شده و این مجموعه بر اساس آن ها تهیه شده است.

با خواندن کامل این مجموعه، شما بسیاری از موارد مورد نیاز برای موفق شدنتان در زمینه های مالی، فردی، درسی و ورزشی را یاد گرفته و پایه های موفقیت را استوار و محکم بنا کرده و انگیزه تلاش کردن را پیدا میکنید.

علاوه بر آن ذهنیت یک فرد موفق را پیدا کرده و از آن پس در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت و خود را در حال موفق شدن میبینید.

کتاب اصول جهانی موفقیت، نوشته ی پویا شمس اهری، به ارائه چارچوبی جامع برای دستیابی به موفقیت در زندگی میپردازد. این اثر با زبانی ساده و روان، مفاهیم بنیادی و راهکارهای عملی را در ده فصل مجزا، تشریح میکند.

مزایای خواندن کتاب اصول جهانی موفقیت نوشته پویا شمس اهری:

  •  آشنایی با اصول بنیادی موفقیت: این کتاب به شما کمک میکند تا درک عمیقتر ی از قوانین و اصول جهانی موفقیت پیدا کنید و یاد بگیر ید که چگونه میتوانید از آنها در جهت رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.
  • افزایش انگیزه و خودباور ی: شمس اهری در این کتاب با ارائه داستانها و مثالهای الهام بخش، به شما کمک میکند تا انگیزه و خودباوری خود را افزایش دهید و با چالش ها و موانع موجود در مسیرتان با قدرت بیشتری روبرو شوید.
  • کسب مهارتهای لازم برا ی موفقیت: این کتاب به شما مهارت های عملی و کاربردی می آموزد که میتوانید از آنها در زمینه ها ی مختلف زندگی، از جمله کسب و کار، روابط شخصی و رشد فردی استفاده کنید.
  • ایجاد برنامه ای مشخص برای رسیدن به اهداف: شمس اهری در این کتاب به شما کمک میکند تا با شناسایی اهدافتان، برنامهای مشخص و قابل اجرا برای رسیدن به آنها تدوین کنید.
  • غلبه بر چالش ها و موانع: این کتاب به شما راهکارهایی برای غلبه بر چالش ها و موانع موجود در مسیرتان می آموزد و به شما کمک میکند تا با مشکلات با دیدی مثبت و سازنده برخورد کنید. علاوه بر موارد فوق، خواندن این کتاب میتواند به شما در موارد زیر نیز کمک کند:
  • ارتقای سطح عزت نفس: با درک اصول موفقیت و کسب مهارتهای لازم برا ی رسیدن به اهدافتان، عزت نفس شما نیز افزایش خواهد یافت.
  • ایجاد روابط بهتر: این کتاب به شما می آموزد که چگونه با دیگران روابطی سالم و مثبت برقرار کنید.
  • افزایش حس رضایت از زندگی: با رسیدن به اهدافتان و ارتقای سطح کیفی زندگیتان، حس رضایت شما از زندگی نیز افزایش خواهد یافت.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ملت عشق الیف شافاک PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

187 صفحه

نویسنده

پویا شمس اهری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اصول جهانی موفقیت پویا شمس اهری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *