دانلود کتاب بیداری غول درون آنتونی رابینز PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب بیداری غول درون آنتونی رابینز ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب بیداری غول درون آنتونی رابینز PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، بیداری غول درون؛ بی‌درنگ کنترل سرنوشت ذهنی، احساسی، فیزیکی و مالی خود را به دست بگیرید – جلد اول، اولین‌بار در سال ۱۹۹۲ منتشر شد.

در این کتاب آنتونی رابینز تجربه‌ی شخصی خود را برای مخاطبانش روایت کرده و توضیح می‌دهد چگونه از اوج بی‌چیزی به ثروتی قابل‌توجه و شهرت زیاد دست‌یافته است.

او همچنین داستان افراد موفق زیادی را بررسی کرده و بر مبنای آن‌ها چراغ‌هایی در مسیر موفقیت برای خوانندگان کتابش روشن کرده است.

آنتونی رابینز در این کتاب به سؤالات زیادی پاسخ می‌دهد. او دست روی ضمیر ناخودآگاه افراد گذاشته و از این می‌گوید که باورها و اعتقادات چگونه بر سرنوشت ما اثر می‌گذارند و اگر بخواهیم کنترل زندگی خود را به دست بگیریم چه باید بکنیم.

در آغاز این کتاب اوریسون سوئت ماردن روانشناس مشهور آمریکایی مقدمه‌ای نوشته است و درباره‌ی اهمیت مطالعه‌ی آثار رابینز برای کسانی که می‌خواهند انگیزه‌ی بیشتری برای ادامه‌ی زندگی داشته باشند حرف می‌زند.

این کتاب مانند سایر کتاب‌های مشهور این نویسنده به زبان‌های مختلفی برگردانده شده و صدها هزار نسخه از آن در نقاط مختلف دنیا فروخته شده است.

خواندن کتاب بیداری غول درون برای چه کسانی مناسب است؟

بیداری غول درون کتابی برای همه‌ی آن‌هایی است که می‌خواهند از ظرفیت‌هایشان بیشترین استفاده را بکنند و به چیزی بیشتر از متوسط بودن دست بیابند. آنتونی رابینز این کتاب را برای همه‌ی آن‌هایی نوشته که نیاز دارند کنترل احساسات، شرایط فیزیکی و شرایط مالی خود را به دست بگیرند و همه چیز را به سمت خوشبختی، شادی و آرامش خودشان پیش ببرند. او در کتاب بیداری غول درون یک دستورالعمل در اختیار مخاطبانش گذاشته است که این امکان را ایجاد می‌کند تا اهداف واقعی خود را پیدا کنید، پتانسیل‌هایتان را بشناسید و همه چیز در مسیر موردعلاقه‌تان به کار بگیرید. تونی رابینز در قالب روانشناسی تغییر به شما یاد می‌دهد چگونه چیزهایی که شما را از شادی و موفقیت بازمی‌دارند از سر راه خودتان بردارید. رابینز به حضور خالق معتقد است و معتقد است تفکر درست می‌تواند شفابخش باشد.

بخش‌های کتاب بیداری غول درون آنتونی رابینز :

  • قدرت خود را آزاد کنید
  • تصمیمات: مسیری به‌سوی قدرت
  • نیرویی که زندگی شما را شکل می‌دهد
  • نظام‌های باور: قدرت خلق و قدرت ویرانی
  • آیا تغییر می‌تواند در یک‌لحظه اتفاق بیفتد؟
  • چگونه در زندگی تغییر ایجاد کنیم: علم شرطی‌سازی تداعی – عصبی
  • چگونه خواسته‌ی حقیقی خود را به دست آورید
  • سؤال‌ها همان جواب هستند
  • واژگان موفقیت نهایی
  • موانع را درهم بشکنید، دیوارها را ویران کنید، طناب‌ها را رها کنید و مسیر موفقیت را رقصان طی کنید تأثیر استعاره‌های زندگی

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی عبدالله شمس PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

نعداد صفحات

425 صفحه

نویسنده

آنتونی رابینز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب بیداری غول درون آنتونی رابینز PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *