دانلود کتاب جنگلهای تاریک آمازون ژول ورن PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب جنگلهای تاریک آمازون ژول ورن ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب جنگلهای تاریک آمازون ژول ورن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در آغاز آثار ژول ورن تنها در میان کودکان طرفداران و علاقه‌مندانی داشت تا آن که منتقد و نویسنده‌ای به نام مارسل موره(۱۹۶۹–۱۸۸۷) چندین کتاب و رساله دربارهٔ ژول ورن نوشت و او را چنان‌که بود به دنیا معرفی کرد.

مارسل موره در دو کتاب: ژول ورن بسیار شگفت‌انگیز (۱۹۶۰) و اکتشافات ژول ورن (۱۹۶۳) ژول ورن را به دنیا شناساند و از آن به بعد دوستداران ادببا نظر جدی‌تری به ژول ورن می‌نگرند.

ژول ورن که هفتاد و هفت سال (۱۹۰۵–۱۸۲۹) زندگی کرد، نزدیک به هشتاد داستان بلند و کوتاه و رسالهٔ پژوهشی و مقاله نوشته‌است.

ژول ورن در سال ۱۸۶۲ با ناشری به نام پیر-ژول اتزل قرارداد فروش کتابنامدار خود پنج هفته در بالن را امضا نمود. همکاری این دو بیست سال ادامه یافت.

برشی از کتاب جنگلهای تاریک آمازون ژول ورن : در سال 1852 که داستان ما شروع می شود، اسیران فراوانی در کشورهای پرو و برزیل زندگی می کردند و کاپیتان جنگل که در این نقطه صاحب قدرت بود، تا می توانست سیاهان را از این حدود متواری می ساخت.

در واقع یکی از وظایف کاپیتان جنگل این بود که سیاهان را از این حدود دور سازد. زیرا منافع صاحبان جنگل ایجاب می کرد که به سیاهان اجازه مداخله در امور جنگل نمی دادند.

این مرد را به نام توراس می نامیم زیرا نام دیگری نداشت و کسی او را به درستی نمی شناخت. این مرد نه هندی بود و نه سیاهپوست و نه می توان گفت که از سفیدپوستان برزیل بود. به طوریکه شهرت داشت از اهالی برزیل بود ولی کسی نمی دانست از کجا آمده و از کدام خانواده است. ظاهر حالش نشان می داد که بایستی از ماجراجویان بی نام و نشانیست که در این صفحات زندگی می کردند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب پانصد میلیون ثروت ژول ورن PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

222 صفحه

نویسنده

ژول ورن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جنگلهای تاریک آمازون ژول ورن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *