دانلود کتاب سندروم ژولیت ضحی کاظمی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب سندروم ژولیت ضحی کاظمی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب سندروم ژولیت ضحی کاظمی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، شهریار کاراگاه دایره ی جنایی پلیس، در پی مختوم کردن پرونده ی خودکشی دختری به نام نیلوفر و پسری که هم زمان در آپارتمان او اوردوز کرده، به حقایقی می رسد.

که او را ناخواسته از مسیر حل پرونده منحرف می کند، شهریار به دنبال سرنخ های زندگی و مرگ نیلوفر، به سطوح ناشناخته ای از شهر پا می گذارد.

 در بخشی از کتاب آمده است، شهریار دم و بازدمش را با گام های تند و بلندی که روی جاده ی خاکی کم عرض برمی داشت، تنظیم کرده بود، کوه پیمایی را برای همین دوست داشت، برای این که در سکوت محض کوه پایه های دربند، فقط صدای نفس خود را می شنید و قلبش را احساس می کرد که در حین ضربان، به قفسه ی سینه اش می کوبید و خون مملو از اکسیژن و آدرنالین را به اندام هایش پمپاژ می کرد .

ساکنان شهر تهران، از بعد رویداد شوم «سال سم» برای همیشه از تجربه‌ی عشق محروم شده‌اند.

شرکت‌های فروش عشق، محصول نایاب خود را در نمایشگرهای بزرگ سطح شهر، به رخ شهروندان می‌کشند. شهروندان فرودست غرب‌نشین برای مقابله با میراث نحس پیشینیان، ابزاری در دست ندارند.

افسردگی، اعتیاد و خودکشی بیداد می‌کند.

شهریار، کاراگاه دایره‌ی جنایی پلیس است. او در پی مختوم کردن پرونده‌ی خودکشی دختر و پسری که هم‌زمان در آپارتمان او اوردوز کرده‌اند، به حقایقی می‌رسد. اين که او را ناخواسته از مسیر حل پرونده، منحرف می‌کند.

شهریار به دنبال سرنخ‌های زندگی و مرگ نیلوفر، به سطوح ناشناخته‌ای از شهر پا می‌گذارد و …

سندروم ژولیت، هشتمین رمان بزرگسال و دوازدهمین اثر ضحی کاظمی است. از جمله آثار اين نويسنده ميتوان به رمان‌ خاک ‌آدم‌پوش، رمان‌های کاج‌زدگی، آدم‌نما، مجموعه‌ی دنیای آدم‌نباتی‌ها و باران‌زاد را نام برد. رمان‌های سال‌ درخت و باران‌زاد او به زبان انگلیسی هم منتشر شده‌اند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب خانۀ آن سوی دریاچه رایلی سیجر PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

190 مگابایت

تعداد صفحات

202 صفحه

نویسنده

ضحی کاظمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سندروم ژولیت ضحی کاظمی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *