دانلود کتاب اوژنی گرانده اونوره دو بالزاک PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب اوژنی گرانده اونوره دو بالزاک ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اوژنی گرانده اونوره دو بالزاک PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، کتاب جاهای تاریک ، کتاب اوژنی گرانده یکی از رمان‌های شخصی و زیبای انوره دو بالزاک است.

در زمان نوشتن این رمان بود که بالزاک به این نتیجه رسید تا پروژه‌ی عظیم خود یعنی «کمدی انسانی» را آغاز کند. اوژنی گرانده به قدری برای بالزاک عزیز بود که آن را به معشوقه‌ی آن زمانش تقدیم کرد.

این کتاب که توسط خود بالزاک یکی از شاهکارهایش توصیف شده، درباره‌ی زنی اغواگر و جذاب است که می‌خواهد با یکی از وارثین قدرتمند ازدواج کند.

کتاب اوژنی گرانده (Eugénie Grandet) یک شاهکار ادبی است که توسط یکی از بزرگترین رمان‌نویسان تاریخ ادبیات فرانسه و جهان نوشته شده است.

این کتاب که از اولین تجربه‌های داستان‌گویی انوره دو بالزاک (Honoré de Balzac) محسوب می‌شود ، واجد نثری شگفت‌انگیز و بی‌نظیر است که به اعتقاد بسیاری از منتقدان ادبی یکی از کامل‌ترین آثار این نویسنده‌ی صاحب سبک محسوب می‌شود.

اوژنی گرانده روایتی از حرص و طمع است. یک داستان عاشقانه و درامی تودرتو که به درون‌مایه‌هایی چون فریب ، عشق و سیاست‌های روابط انسانی می‌پردازد.

انوره دو بالزاک که به نوشتن توصیفات پرجزئیات از مکان، فضا، شخصیت‌ها و بخش‌های فرعی داستانی شهرت دارد ، در اینجا با بهره بردن از یک قلم رئالیستی به انعکاس درون شخصیت‌هایش می‌پردازد.

کمتر نویسنده‌ای در تاریخ ادبیات می‌توان یافت که به مانند انوره دو بالزاک در ترسیم خصیصه‌های شخصیتی خاندان‌های بورژوایی و کالبدشکافی رفتارهای انسانی ماهر بوده باشد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب جاهای تاریک گیلیان فلین PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

275 صفحه

اسم نویسنده

اونوره دو بالزاک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اوژنی گرانده اونوره دو بالزاک PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *