دانلود کتاب اشک سیاه میراث اندرو آدامز سید نادر نادری PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب اشک سیاه میراث اندرو آدامز سید نادر نادری ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اشک سیاه میراث اندرو آدامز سید نادر نادری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب اشک سیاه میراث اندرو آدامز طولانی ترین و پیچیده ترین داستان دنیا نام گذاری شده است.

میزان زیاد شخصیت های کتاب کمی ممکن است برای مخاطب گیج کننده باشد اما نگران نباشید، در انتهای کتاب های این مجموعه یک راهنمای شخصیت طراحی شده که کار را برای شما عزیزان راحت کرده است.

باید این مسئله را عنوان کنم که این مجموعه داستان حاصل 9 سال تحقیق و بررسی درباره تمامی اختلالات شخصیت و آسیب های روانی و اجتماعی انسان هاست. تیم ما در نوشتن این مجموعه کتاب سعی بر این داشته تا بتواند از زاویه دید تمامی مردم جامعه به جامعه نگاه کند.

برشی از کتاب اشک سیاه میراث اندرو آدامز :

گاهی آسمان چنان ابری میشود که حتی خورشید هم نمی تواند دیگر زمین راببیند و بعد باز میان لایه های شب خودش را پنهان میکند. سایه های گذشته مانند ابرهای روی زمین هستند. انسان های گذشته ، انسان های آینده را شکل می دهند. گذشته همیشه با ماست. حتی با من.

ساعت تقریبا 2 نیمه شب بود. دقیق نمیدانم ولی میترسیدم. از صدای باد که لابلای درختان کنار پنجره می آمد. خیلی خسته بودم. روزنامه دستم را کنار تختم گذاشتم. همیشه تیترهای روزنامه مرا می ترساند. شاید بدلیل اینکه درکش نمیکردم . کمی بدنم را کش و قوس دادم و به خواب عمیقی فرورفتم.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب قوزک پا آلبرتین سارازان PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

4 مگابایت

تعداد صفحات

275 صفحه

نویسنده

سید نادر نادری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اشک سیاه میراث اندرو آدامز سید نادر نادری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *