دانلود کتاب فلسفه موفقیت ناپلئون هیل PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب فلسفه موفقیت ناپلئون هیل ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب فلسفه موفقیت ناپلئون هیل PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، ناپلئون هیل 68 ساله بود که به اتفاق آنى لو همسرش در کالیفرنیا زندگى مى‌کردند.

در این دوران ناپلئون هیل ترغیب شد که «مؤسسه ناپلئون هیل» را راه‌اندازى کند. این زمانى بود که کلمنت استون مرد سرشناس دنیاى بیمه که سال‌هاى مدید از طرفداران و علاقه‌مندان هیل بود.

از سوى دوست دندانپزشکش دعوت شد تا در جلسه رونمایى و سخنرانى ناپلئون که در شیکاگو تشکیل مى‌شد شرکت کند.

استون قبلا به هر یک از کارکنان شرکت بیمه‌اش نسخه‌هایى از کتاب پرفروش ناپلئون هیل را داده بود، کتابى به نام بیندیشید و ثروتمند شوید، استون از خوشحالى در پوست خود نمى‌گنجید که سرانجام مى‌توانست با فیلسوف بزرگ آن زمان ملاقات کند.

در گردهمایى دو مرد کنار هم نشسته بود. در همان آغاز بحث آن‌ها درباره تأسیس مؤسسه ناپلئون هیل باهم صحبت کردند.

در این مؤسسه قرار بر این بود که کسانى تربیت شوند و آموزش ببینند که هفده اصل موفقیت هیل را که براى دیگران تهیه و تدوین شده بود، به دیگران آموزش بدهند.

این مؤسسه از سال 1952 تا سال 1962 فعالیت کرد. در این مدت هیل و استون کتابى را به اتفاق نوشتند. آن کتاب موفقیت با طرز تلقى مثبت نام گرفت.

سپس هیل و دوستش کتاب موفقیت نامحدود را به رشته تحریر درآوردند.

در اوایل کار مؤسسه ناپلئون هیل، ناپلئون مجموعه‌اى از 17 سخنرانى را به چاپ رساند.

در سال 1967 آقاى استون که بیش از 20 سال مدیرعامل بنیاد ناپلئون هیل بود و سرانجام در سال 2002 فوت کرد، از وجود این سخنرانى‌ها با اطلاع بود اما از مکان نگهدارى آن‌ها اطلاعى نداشت.

این سخنرانى‌ها اخیرا، پس از مرگ مدیرعامل وقت بنیاد، یعنى دکتر چارلز جانسون برادرزاده ناپلئون هیل در سال 2019، شناسایى شدند و براى اولین‌بار در کتاب فلسفه موفقیت منتشر می‌شوند.

کتاب فلسفه موفقیت نوشته ناپلئون هیل برای افراد زیر مناسب است:

• کسانی که به دنبال رسیدن به اهداف خود در زندگی هستند: این کتاب به شما چارچوبی برای تعیین و رسیدن به اهدافتان ارائه می دهد، فارغ از اینکه اهدافتان چه باشند .

• کسانی که می خواهند در زندگی خود موفق تر باشند: هیل در این کتاب 17 اصل را ارائه می دهد که به اعتقاد او برای رسیدن به موفقیت ضروری هستند. این اصول شامل مواردی مانند میل، ایمان، ابتکار عمل و پشتکار است.

• کسانی که به دنبال انگیزه و الهام هستند: داستان ها افراد موفق در این کتاب می تواند به شما انگیزه دهد تا به دنبال رویاهای خود بروید و هرگز تسلیم نشوید .

• کارآفرینان و صاحبان مشاغل: این کتاب نصایح مفیدی برای شروع و اداره یک تجارت موفق ارائه می دهد .

• رهبران: هیل در این کتاب بینش هایی راجع به نحوه تبدیل شدن به یک رهبر موثر ارائه می دهد . به طور کلی، کتاب فلسفه موفقیت برا ی هر کسی که می خواهد زندگی خود را بهبود بخشد و به اهداف خود برسد، کتاب مفیدی است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب فراماسونری در ایران محمود کتیرای PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

95 صفحه

نویسنده

ناپلئون هیل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب فلسفه موفقیت ناپلئون هیل PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *