دانلود کتاب حرکت تاریخی کرد به خراسان کلیم الله توحدی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب حرکت تاریخی کرد به خراسان کلیم‌الله توحدی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب حرکت تاریخی کرد به خراسان PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “حرکت تاریخی کرد به خراسان” نوشته کلیم‌الله توحدی، اثری است که به یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی ایران می‌پردازد. این کتاب با نگاهی دقیق و موشکافانه، به دلایل، چگونگی و پیامدهای مهاجرت گسترده کردها به منطقه خراسان می‌پردازد.

کتاب حرکت تاریخی کرد به خراسان

تاریخ هر ملتی مجموعه‌ای از فراز و نشیب‌های پشت سرگذاشته شده توسط آن ملت است. در سرزمین پهناور ایران، هر رویداد تاریخی در هر گوشه و کنار از این مملکت، تأثیری مستقیم بر سرنوشت کل ملت ایران داشته است. از آغاز تشکیل اولین حکومت‌های این سرزمین تا پایان دوره قاجاریه و حتی پس از آن، نیروهای نظامی و سیاسی ایران عمدتاً توسط ایلات غیور و سلحشور تشکیل می‌شدند. بنابراین، شناخت تاریخ ایلات و آشنایی بیشتر با آنها اهمیت زیادی دارد.

این شناخت نشان می‌دهد که هرگاه این نیروی عظیم و پایدار تحت رهبری شایسته و لایق قرار می‌گرفت، افتخارات بزرگی خلق می‌کرد و بر اوراق زرین تاریخ ایران می‌افزود. مطالعه این تاریخ ما را به شگفتی و اعجاب می‌آورد و دربرگیرنده جنگ‌های باستانی ایران و توران، نبرد یازده رخ، جنگ دربند فارس، جنگ چالدران، جنگ‌های نادر برای تجدید استقلال کشور و حتی جنگ‌های اخیر ایران و روس است. این وقایع قدرت و اهمیت فرماندهی را از جهات مثبت و منفی روشن می‌سازد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب روش تحقیق در علوم اجتماعی دکتر عبدالحسین نیک گهر PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

37 مگابایت

تعداد صفحات

575 صفحه

نویسنده

کلیم‌الله توحدی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب حرکت تاریخی کرد به خراسان کلیم الله توحدی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *